FAQ

 

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ

 

Мені потрібно зв'язатися з вами. Як це краще зробити?

Будь ласка, відвідайте нашу сторінку "Зв'язатися з нами". Окрім використання цієї функції, наступний кращий спосіб - надіслати нам email. І, звичайно, найшвидший спосіб - зателефонувати нам. Будь ласка, відвідайте сторінку "Контакти" для деталей.

 

В який час ваш магазин доступний?

Ви можете здійснювати покупки в режимі онлайн цілодобово та сім днів на тиждень. Наші менеджери доступні з Пн-Чт, з 9:00 до 18:00, а в п'ятницю з 9:00 до 17:00. Електронні листи та запити з інтернет-магазину обробляються протягом цих годин. Ваші замовлення приймаються з 9:00 до 13:00, за умови відвантаження в той же день, і з 13:00 до 18:00, відвантаження наступного робочого дня.

 

Який товар мені краще обрати?

Ми завжди раді допомогти вам! Будь ласка, зателефонуйте, надішліть запит електронною поштою або заповніть контактну форму на веб-сайті. Ми дамо відповіді на ваші питання. Будьте певні, що ви отримаєте допомогу!

 

Я не бачу товар, який шукаю, на вашому веб-сайті; ви можете привезти його для мене?

Зв'яжіться з нами і дайте нам знати, що ви шукаєте. Ми подамо запит нашим постачальникам. Просто запитайте нас, і ми подивимося, чим можемо допомогти вам!

 

Ваші ціни в інтернет-магазині остаточні?

Ні. Ціни вказані для невеликих кількостей. Щоб дізнатись оптові ціни, будь ласка, зв'яжіться з нами

 

Які способи оплати ви приймаєте?

Ми приймаємо попередні платежі на наш банківський рахунок. Для більш детальної інформації, будь ласка, зв'яжіться з нами.

 

Ви доставляєте у вихідні / святкові дні?

Ні. Ми не працюємо в суботу, неділю та всі свята.

 

Чи можу я самостійно забрати товар?

Так! Ви можете забрати товар або на нашому складі, або в офісі. Будь ласка, повідомте нас про свій намір, і ми підготуємо все для вас.

 

Чи можу я скасувати своє замовлення?

Так. Краще зателефонувати до 13:00 та повідомити нас про скасування. Якщо ви не скасували та заплатили за замовлення, воно вважається підтвердженим і буде надіслано вам.

 

Чи можу я повернути моє замовлення?

Так! Будь ласка, зв'яжіться з нами та повідомте нам причину повернення. Ми приймаємо товари, що не були пошкоджені та відкриті, протягом 14 днів з моменту виставлення рахунку, на обмін або кредит. Клієнт несе відповідальність за всі витрати на доставку.

 

Я отримав неправильний продукт, що робити?

Зверніться до нас негайно, і ми подбаємо про це. Нам буде потрібно номер вашого замовлення, номер телефону, назва продукту, який ви не отримали, та неправильний продукт, який ви отримали. Не забувайте, що ми приймаємо лише товари, які не були пошкоджені та/або відкриті! Якщо ви відкрили продукт або викинули упаковку, ми не зможемо повернути вам. Навіть якщо це був не той продукт.

 

У мене не вистачає товару в моєму замовленні, що робити?

Всі замовлення перевіряються, перед відвантаженням. Якщо ви виявите, що товар відсутній, зв'яжіться з нами на нашій сторінці «Зв’яжіться з нами», електронною поштою або телефоном. Ми знайдемо вихід.

 

Мені доставили пошкоджені товари, що мені робити?

Зверніться до транспортної компанії, яка доставила товари, для негайного подання скарги. Потім повідомте нам про всі пошкодження протягом 24 годин після доставки, щоб ми могли подати претензію до транспортної компанії.